úterý 9. srpna 2011

Připojení O2 a Apple

Je to velice jednoduché, chcete-li si pořídit internet bez drátů, kupte si O2 hlásá reklama. S našimi operátory to není problém…no není ale
Pořídil jsem si internet ve flash disku s O2 kartou. Celkem pohodová záležitost. Akorát je trochu problém, že na O2 nejsou ovladače a aplikace pro Maca.
Řešení je při tom tak jednoduché v 10ti krocích a 5ti denní aktivaci

Tady je…je to napsané tak jak jsem to dostal ale mě se to líbí

Link níže
http://www.emotum.com/stayconnected/huawei.html je to totéž ale...

1. Stáhni verzi dle OS
2. Poklepej na staženej balík – objeví se ti pak na ploše jako novej disk
3. Otevři ten disk a nainstaluj ten balík co tam bude (klasickej instalátor)
4. Instalátor je ve švédštině tak je důležitý si pamatovat dvě slova: Fortsätt = pokračovat a Godkänns = přijmout licenci
5. Jakmile se to doinstaluje, tak jdi do aplikací a spusť aplikaci StayConnected
6. Jakmile se spustí, tak v horní liště (menu bar) zvol Preferences
7. Vyskočí tabulka na zadání APN – tam zadej internet a klikni na OK
8. Pak připoj modem (nejlepší je mít vypnutej PIN na SIM, ale mělo by to jít i s PINem)
9. A po chvilce klikni na CONNECT (jediny tlačítko co ten program ma ) mě se tam objevilo bussiness a customer tak jsem kliknul na customer
10. A je to…

Ukazuje to sice ze se to pripojuje k síti Telenoir…ale to nic neznamena Funguje to uplne bezproblemove …

Mě na mém MacBooku s OS X 10.6.7 mi fungovala verze ovladače 1.6.3 ale to může být velice relativní….

Žádné komentáře:

Okomentovat